שמאי מקרקעין ברמת השרון

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין ברמת השרון

שמאות מקרקעין היא אוסף של אמצעים לקביעת ערכו של נכס מסוים. הנכס יכול להיות דירה, בית, קרקע, שטח מסחרי, משרד או מחסן. תיאורטית, כל אחד, כולל בעל הקרקע, יכול לבצע הערכה: הקריטריונים המקדמים אינם סוד, הם, כמו ההליך, נמצאים באינטרנט. עם זאת, התוצאה של הערכה כזו, ראשית, לא תהיה מדויקת, ושנית, היא לא תתקבל על ידי מוסדות רציניים כמו בנקים. לכן, בדרך כלל יש לפנות לשירותיו של משרד שמאות מקרקעין ברמת השרון כדי להעריך את עלות הנכס באופן מקצועי ומדויק.

מתי יש צורך בהערכה? של שמאי מקרקעין ברמת השרון?

לרוב, אנשים המעוניינים להגיש בקשה לקבלת הלוואת משכנתא פונים לשירותיו של שמאי מקרקעין ברמת השרון. הבנק דורש מהם לקבוע את שווי השוק וההערכה של הנכס שבחרו על מנת לקבל החלטה על סכום ההלוואה על סמך מידע זה. כמו כן, הקונה עשוי להזדקק להערכה אם נראה לו שהמוכר נותן תמחור יתר על המידה. תוצאת הבדיקה תועיל גם במהלך המשפט, אם הקונה גילה הונאה מצד המוכר לאחר חתימת חוזה המכר. המוכר עצמו יכול גם להזמין שומה על מנת לקבוע מחיר אובייקטיבי לנכס ולהיות מוכן במקרה של מיקוח. בנוסף, קיום דו"ח שווי ביד מעלה את האמון של הקונה במוכר – יש סיכוי גבוה יותר שירכוש נכס אם הוא בטוח שמחירו לא גבוה מדי.

אלו הערכות ניתן לקבל משאי מקרקעין עבור הנכס?

ישנן מספר הערכות אותן ניתן לערוך לנכס על ידי שמאי מקרקעין ברמת השרון, בהתאם לגוף המבקש ולמטרת ההערכה:

  • שווי שוק – זו הבקשה שחברות שמאות מקבלות לרוב. מחיר מסוג זה פירושו הסכום שניתן להשיג עבור נכס דומה בשוק החופשי.
  • שווי פירוק – במושג זה הם מציינים את הסכום שהבנק יכול לקבל עבור דיור ממושכן אם הלווה לא יכול או מסרב להחזיר את ההלוואה. בדרך כלל, שווי הפירוק הוא 75-80% משווי השוק הממוצע. ניתן להחיל ערך מסוג זה גם על נכסי נדל"ן שצריכים להימכר בדחיפות (בעוד 1-2 חודשים לעומת 3-4 חודשים רגילים) בכל מחיר.
  • הערך הקדסטרלי נקבע על ידי הערכה המונית של נכסים. בדרך כלל הערכה כזו נקבעת על ידי המדינה.
  • שווי השקעה הוא הסכום הכולל את התשואה שניתן לקבל מנכס מסוים ברכישה למטרות השקעה. לדוגמה, מחיר מסוג זה חל על דירות הנרכשות להשכרה. זה תמיד גבוה מהשוק.

רישום הדו"ח על ידי שמאי מקרקעין

לקבלת הערכת מדויקת ומקצועית לנכס שלכם, צרו קשר עם עמית מהלל שמאי מקרקעין ותקבלו שירות מדויק ואמין!

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן