משרד שמאות מקרקעין

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

משרד שמאות מקרקעין

נדל״ן הוא עולם שונה מכל מה שאחנו מכירים משווקים בתחומים אחרים. אם למשל אנחנו מדברים על שווי הפירות והירקות אנחנו לא בוחנים כל פרי או ירק בנפרד, אנחנו יכולים להתייחס לכל הפרטים אותו הדבר ולהגיד מה הוא שווים של הדברים הלכה למעשה. אבל, במקרה של מקרקעין מדובר על עולם אחר לחלוטין. שכן נדלן, בניגוד למניות הנמשלות כאן למשל הפירות והירקות, לא מבוסס על דירות הדומות אחת לשניה בדיוק רב כמו במקרה של מניות של חברה מסוימת למשל, דירה היא מה שהערך שלה מושפע משורה ארוכה של שיקולים.

זה יכול להיות המיקום, זה יכול להיות הערך של הנכס עצמו, טיב הבניה שלו ועוד. כך שבסופו של דבר, כאשר אנחנו מדברים על שמאות מקרקעין אנחנו מדברים על מי שתפקידו להעריך מה שווי הנכס ומתוך כך להביא להסקה במספר תחומים.

עבודה בתחום הנדל"ן כרוכה בקנייה ומכירה של נכסים, אך שמאות היא שלב חיוני בתהליך. משרד שמאות מקרקעין אחראי להערכת נכסים לפני מכירתם. שמאי מקרקעין הינו בעל מקצוע אשר מעריך את שווי הקרקע והמבנים על אותה קרקע. שמאי מטעם משרד שמאות מקרקעין מבקר באתר, מנתח את מאפייניו ומשווה אותו לנכסים דומים. הוא מבצע הערכה לפני שהבניין או הקרקע מחויבים במס, נמכרים, מבוטחים, מפותחים, משועבדים או ממוסים. שמאים יכולים להתמחות בנדל"ן פרטי או מסחרי.

התפקיד של משרד שמאות מקרקעין הוא לתת מידע

התפקיד של משרד שמאות מקרקעין הוא להיעזר בנתונים בשטח כמו גם במידע שנמצא אצל אלו שמבינים בתחום, מתוך כך להעריך מה שווי הנכס ומה שווי הקרקע עבור דיונים שונים. בין אם מדובר על דיון מול העירייה שקובע מה יהיה הגובה של היטל השבחה, זה יכול להיות לצורך דיון בין שניים שיש להם וויכוח משפטי בנושא נדלני. כך או אחרת, רק לאחר מתן חוות דעת מנומקת, ניתן יהיה להציג את הנתונים השונים שיכולים בסופו של דבר גם להוריד סכומים גבוהים שהייתם אולי משלמים עליהם.

שמאי מנוסה מטעם משרד שמאות מקרקעין מבחין במאפיינים שעשויים להוסיף או להפחית את ערך הנכס, כמו שיפוצים או כביש סואן. הם אוספים נתונים ותמונות ומתעדים את כל הממצאים שלהם לדוח שלהם. כדי לבצע את ההערכה שלהם, הם משתמשים בהערכות קודמות, פוטנציאל הכנסה, רישומי שכירות, מכירות בתים דומות, מיקום ונוף. שמאי מקרקעין בדרך כלל מבצע את המשימות הבאות:

  • בודק נכסים ורושם את המאפיינים הייחודיים שלהם
  • בודר תיאורים משפטיים של נכסי הנדל"ן ברשומות ציבוריות
  • מצלם תמונות של הנכסים, בפנים ובחוץ, כדי לתעד את הדיווח שלהם
  • קובע את ערך הנכס על ידי שימוש בנכסים דומים בקרבת מקום הנקראים דומים
  • כותב ומוסר דוחות על שווי הנכס
  • שומר על נתונים עדכניים על נכסי נדל"ן על ידי רישום שינויים בנכס
  • אוסף, מאמת ומנתח את המכירות והרישומים הממתינים

אילו תכונות יש לשמאי מקרקעין מצוין?

כדי להתקבל לעבוד עם הטובים ביותר בתחום, כדי לכל משרד שמאות מקרקעין ישמח לקבל אתכם, יכול להיות שתזדקקו לכמה מיומנויות כדי לעבוד כשמאי מקרקעין:

  • תקשורת- אתם צריכים להעביר מידע ללקוחות.
  • כישורי הקשבה- חיוני להבין אילו צרכים מביעים הלקוחות שלכם כדי לספק אותם.
  • הבנת הנקרא- אתם צריכים להבין מסמכים כתובים.
  • חשיבה ביקורתית- אתם צריכים להיות מסוגלים להשוות בין מספר חלופות בעת פתרון בעיות או קבלת החלטות.
  • כישורי כתיבה- כתיבת דוחות מהווה חלק גדול מהעבודה.
  • יכולת ריבוי משימות- אתם צריכים לנהל סדרי עדיפויות מרובים ולעמוד בלוחות זמנים.

חשוב לנו לתת מענה מקצועי הרואה את הלקוח

את השמאים הטובים ביותר בתחום תמצאו במשרד שמאות מקרקעין של עמית מהלל שמאי מקרקעין. אז אם אתם בדיוק מחפשים שמאי מקרקעין אמין ומקצועי, עמית מהלל שמאי מקרקעין הוא הכתובת.

עמית מהלל שמאי מקרקעין נמצא כאן עבורכם כדי לתת לכם את המענה המקצועי שרואה אתכם בדיוק. המטרה היא לאפשר לכם להציג את הנתונים התומכים בעמדה שלכם ובסופו של דבר מציבים אתכם כשידכם על העליונה לאורך הדיון המשפטי.

העבודה נעשית במקצועיות, מיומנות ותוך מתן שירות שמיטיב בראש ובראשונה על הלקוח. אם יש לכם שאלות ואם אתם לא בטוחים בנושאים אלו ואחרים אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ. אם זה דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט ועמית מהלל שמאי דירות ייתן לך ייעוץ ראשוני בחינם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן