שמאי מקרקעין מחיר

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין מחיר

עבודתו של שמאי מקרקעין חשובה מאוד הן לאנשים פרטיים והן לאנשי עסקים בתחומים שונים. שמאי מקרקעין מסייע בהערכת שווי הנכס וביצוע בדיקות מקיפות אודות נכס קיים, קרקע, מגרש או נכס העומד לקום ומספק מספק שירותים חשובים בנוגע לשווי הנכס, בדיקת כדאיות להשקעה ועוד. כך למשל יוכלו השמאי לבדוק האם שווי הנכס שאנו עומדים לקנות הוא באמת סביב המחיר המבוקש על ידי המוכר או שהוא מגזים במחיר שהוא מבקש ולא משתלם לנו להשקיע. עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין ישמח לעזור לכם בשירותים אלה ואחרים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונגיע אליכם בהקדם.

אילו שירותים מספק שמאי מקרקעין?

  • הערכת שווי נכס – לפני רכישת נכס יש להעריך בצורה מקצועית את שווי הנכס. הצד המוכר יביא שמאי מטעמו להעריך את שווי הנכס כדי להעריך את שווי הדירה ואיזה מחיר הוא מעוניין לדרוש עליה (דירה או כל נכס אחר למעשה). הצד הקונה יהיה מעוניין בשמאי מקרקעין מטעמו כדי להעריך את שווי הנכס כדי לגלות תקלות וליקויים שונים המפחיתים מערך הנכס ולוודא שהוא לא יוצא פראייר.
  • הערכה לתמ"א 38 – תמ"א 38 היא תוכנית מתאר ארצית המכוונת לשדרוג מבנים ישנים בהתאם לסטנדרטים בטיחותיים חדשים נגד רעידות אדמה ועוד. יזמים וקבלנים לוקחים על עצמם בניין ישן, משפצים ומשדרגים אותו ומוסיפים לו חניות, קומות עליונות ומשדרגים את הדירות הקיימים גם כן בדרך כלל עם חדר נוסף ו/או מרפסת שמש. הדירות הנוספות בקומות העליונה של המבנה היא כדי למכור אותן לצרכי רווח כדי שישתלם ליזם להשקיע בבנייה ובשיפוץ הבניין. שמאי מקרקעין יסייע בהערכת הנכס והדירות החדשות ויבדוק את כדאיות ההשקעה בבניין.
  • מתן חוות דעת לבית המשפט.
  • מסייע בהערכת נכסים לחלוקת ירושות.
  • ועוד.

שמאי מקרקעין מחיר שיכול להשתלם?

בכל הנוגע לשירותיו של שמאי מקרקעין מחיר עשוי לנוע בין 1500 ל-5000 ₪ בממוצע לרוב השירותים. יש שירותים מעט יותר יקרים המיועדים לקבלנים ובעלי עסקים אולם לאדם הפרטי אלו המחירים הממוצעים העשויים להשתנות בהתאם לשמאי עצמו, לסוג השירות, מורכבותו, גודל הנכס ועוד. בדרך כלל שירותו של שמאי מקרקעין מחיר יחסוך לכם כסף רב בעשרות מונים לאחר מכן עבור שיפוץ, תיקון ליקויים או הפסד כלכלי של רכישת נכס במחיר לא משלם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן