שמאי מקרקעין בתל אביב

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בתל אביב

תל אביב היא עיר ללא הפסקה לא רק מבחינת הפעילות בעיר אלא גם מבחינת ביצוע עסקאות קניה ומכירה של נכסי נדל"ן למיניהם. בין אם מדובר בקרקעות, תעשייה, מסחר, משרדים או נדל"ן למגורים בכל יום מתבצעות עסקאות רבות ברחבי העיר ולכן גם יש ביקוש רב לשירותיו של שמאי מקרקעין בתל אביב והסביבה. השמאי ידע להעריך את שווי הנכס על פי בדיקות מקיפות שיבצע על הנכס, המבנה שבו נמצא בו, הסביבה, היטלים ומיסים ועוד.

שמאות מקרקעין הוא תחום המתקשר להערכת שווי נכס וקרקע, בין אם לצרכי מגורים, מסחר או השקעה. לפני כל רכישה או השכרה של נכס קיים מומלץ להזמין שמאי מקרקעין בתל אביב (בהנחה שהנכס הוא באזור זה כמובן) שיעריך את שווי הנכס וכך תדעו בכמה לשווק את הנכס או אם הסכום הנדרש עבורו שווה לכם בהשקעה. חשוב להבין כי הערכת השמאי, מדויקת ככל שתהיה, עשויה להשתנות בין שמאי אחד לאחר אך אם מתבצעת בצורה מקצועית ההבדלים לא יהיו משמעותיים במיוחד. לכן חשוב לשכור איש מקצוע שעבר הכשרה מתאימה ויש לו תעודת שמאות, הוא רשום בפנקס שמאי המקרקעין בישראל ויכול לספק לכם הערכה מקצועית.

עמית מהלל שמאי מקרקעין ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולהעריך את הנכסים בהם אתם מתעניינים במקצועיות רבה. בסיום העבודה תקבלו דו"ח מפורט ומלא עם הערכה מדויקת של ערך הנכס.

שמאי מקרקעין בתל אביב להערכת שווי הנכס:

אם אתם רוצים לרכוש נכס ולבדוק שאין עלויות נוספות לא צפויות על שיפוץ ותיקונים של תשתיות למשל, משהו שלא רואים בעין הרגילה כאשר באים לראות נכס מסוים, כדאי להזמין שמאי מקרקעין. בעלות זניחה יחסית השמאי יספק לכם דו"ח מפורט על מצב הנכס והמבנה שהנכס נמצא בו. כך תוכלו להיות רגועים יותר שהבניין אינו עומד להתמוטט בכל יום וכן להעריך כמובן את שווי הנכס בצורה המדויקת ביותר האפשרית כדי לדעת שאנו עושים עסקה טובה.

יתרה מכך – תארו לכם שיש בעיות בתשתיות הגז או האינסטלציה או אפילו החשמל. משהו שעשוי לעלות בין אלפי לעשרות אלפי שקלים לתקן ולשפץ לאחר מכן וזה ייפול על בעלי הדירה החדשים. בדיקת התשתיות היא כמובן רק חלק מהבדיקות שמבצע שמאי לצורך הערכת שווי נכס וחשוב מאוד להזמין שמאי מקרקעין בתל אביב לפני רכישת נכס באזור.

השירות הבסיסי ביותר של כל שמאי מקרקעין בתל אביב הוא הערכת שווי נכס. שמאי מקרקעין בעיר מכירים היטב את הנכסים בעיר והשינויים בערך הדירות והנכסים באזורים שונים בעיר. במהלך שירות זה השמאי יחקור היטב את הנכס, הבעלות שלו, האישורים שלו בוועדת התכנון ובנייה המקומית, את הסביבה, בדיקת מיסוי והיטלים על הנכס ועוד. במידה ויהיו חריגות בנייה כלשהן, בעיות בתשתיות או במצב הנכס הרי שזה עשוי להפחית מערך הנכס. לבסוף יעניק השמאי דו"ח מסודר למי שהזמין את שירותיו (זה יכול להיות בעל הנכס ויכול להיות האדם המתעניין ברכישה).

שמאי מקרקעין לביצוע תמ"א 38:

לפני ביצוע עבודות תמ"א 38 נהוג להזמין שמאי מקרקעין העוזר להעריך את כדאיות העסקה גם עבור היזם וגם כדי לתת הערכה כלכלית לדירה ספציפית או למגוון הדירות בבניין לאחר השלמת בתמ"א שכן צריך את הסכמת הדיירים כדי לבצע תמ"א 38 במבנה.

העיר תל אביב היא אחת הערים הפופולריות ביותר לעבודות תמ"א 38 והתחדשות עירונית בכלל, זאת בשל הוותק של הבניינים הרבים בעיר והעובדה שבאזורי מגורים רבים הבניינים נדרשים בחיזוק או בנייה מחדש על מנת לעמוד בתקנות הבטיחות החדשות נגד רעידות אדמה ובכלל. שמאי מקרקעין בתל אביב ילווה את היזם בהערכת שווי הנכסים החדשים העומדים לקום בהתאם לתוכניות העבודה על הדירות, הסביבה והאזור בו נמצא הנכס ונתונים נוספים אחרים. בהתאם לממצאיו של השמאי והערכת הנכסים יחליט היזם/הקבלן האם כדאי לו לקחת על עצמו את הפרויקט במקום זה.

שמאי מקרקעין לפני שלוקחים משכנתא:

גם לפני נטילת משכנתא מהבנק נהוג לקחת שמאי מקרקעין בתל אביב שייתן חוות דעת מקצועית שבאמצעותה ניתן יהיה לתת לבנק מסמך רשמי עם הערכת שווי הנכס וסכום המשכנתא שאנו רוצים להלוות מהבנק. לפרטים נוספים עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין ישמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתל אביב והסיבה. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן