שמאי מקרקעין ברמת גן

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין ברמת גן

תחום שמאות המקרקעין הוא תחום העוסק בהערכת שווי הנכס והקרקע במקום מסוים. אלה יכולים להיות לצרכי מגורים, לצרכי מסחר ותעשייה, לצרכי השקעה והשבחה ועוד. בדרך כלל לפני כל ביצוע עסקה של רכישה או מכירה של נכס מזמינים שמאי מקרקעין מהאזור שיבדוק ויעריך את שווי הנכס. לדוגמה: אם הנכס נמצא ברמת גן נזמין שמאי מקרקעין ברמת גן שיספק לנו את העבודה הנדרשת, יעריך את שווי הנכס ויעריך את כדאיות העסקה מבחינה כלכלית.

בחירה נכונה של שמאי מקרקעין ברמת גן חיונית לקבלת הערכת שווי מדויקת. הסכומים הגבוהים שמעורבים בעסקאות נדל"ן גורמים לכולנו להיות לחוצים ומבולבלים לפני כל רכישה או מכירה. הלחץ הנפשי מובן לחלוטין כאשר מדובר בעסקה שעתידה להשפיע על העתיד הפיננסי של המשפחה כולה. ברגע שיש לצדכם שמאי מקרקעין מנוסה ומקצועי כמו עמית מהלל אתם תהיו הרבה יותר רגועים. התייעצות עם שמאי חיונית גם כאשר אתם רוכשים דירה וגם כאשר אתם מוכרים דירה. עמית מהלל שמאי מקרקעין שמכיר היטב את העיר רמת גן יבצע בעבורכם הערכת שווי שתבטיח תמחור שמשקף את השווי המקסימלי של הנכס.

מה בודק שמאי מקרקעין ברמת גן?

לפני רכישת נכס חדש אנו עשויים להיקלע ללא מעט תקלות שונות שעשויות לגרוע משמעותית מערך הנכס או אפילו להפחית את המוטיבציה שלנו להשקיע בנכס שעל פניו היה נראה כהשקעה נחשקת. לדוגמה: בעיות בנושא המיסוי על הבית, הגבלות שונות החלות עליו, עיקול או שעבוד על הבית, בנייה לא חוקית שבוצעה בו, בעיות בתשתיות הדורשות שיפוצים בהרבה כסף שכן מדובר בהוצאה שלא תוכננה מראש ועוד. השמאי יגיע אל הנכס יבצע בו בדיקה מקיפה של התשתיות, תשתיות המבנה, הסביבה, בדיקות משפטיות, בדיקות הנדסיות והיתרי בניה, בדיקה תכנונית, בדיקת היטלים ומיסים ועוד. כך יעריך השמאי את ערך הנכס וכדאיות העסקה ויחסוך לכם כסף רב בביצוע עסקה שאין לכם מושג לאן הכנסתם את עצמכם.

עצות זהב לבחירת שמאי מקרקעין ברמת גן

כעת לאחר שהבנתם עד כמה זה חשוב לבחור נכון שמאי מקרקעין מנוסה ומקצועי, נותר לכם רק לבצע מספר בדיקות בכדי לוודא שעומד מולכם איש מקצוע מהטובים בתחום. שמאי מקרקעין מוסמך הוא בראש ובראשונה בוגר של מסלול לימודים רשמי ומוביל בתחום. אל תתביישו לשאול את השמאי היכן הוא למד ותבקשו שיציג בפניכם את התעודות והרישיון. כיום כאשר רוב אנשי המקצוע המובילים מציגים תעודות ורישיונות באתר העסקי או בפרופיל ברשת החברתית, קל לוודא שאכן עומד מולכם איש מקצוע אמין ומוסמך.

כמה עולה להזמין שמאי מקרקעין?

מחירים של שמאי מקרקעין ברמת גן נקבעים בהתאם למורכבות של העבודה. אם נדרשות בדיקות שעורכות זמן רב המחיר יהיה בהתאם. כאשר בוחנים את התרומה של השמאי לכדאיות של עסקת הנדל"ן מגלים שמדובר בהשקעה נבונה. שמאי מקרקעין מקצועי עתיד לחסוך לכם הרבה כסף, אל תמהרו להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

הערכת שווי דירה יד שנייה

שוק הדירות ברמת גן מאופיין בהיצע נמוך מול ביקוש גבוה. בעלי נכסים קובעים מחירים גבוהים ממחירי השוק ובכל זאת עסקאות נסגרות במהרה. אתם חוששים שאם לא תמהרו תפספסו את ההזדמנות ומצד שני לא מעוניינים לשלם מחיר מוגזם בעבור נכס ישן. זהו השלב בו כדאי לכם לפנות אל שמאי מקרקעין ברמת גן ולהזמין הערכת שווי. הדוח של השמאי יסייע לכם להבין את השווי המדויק של הנכס ולקבל את ההחלטה הנכונה. דירות יד שנייה ברמת גן עשויות להתגלות כמכרה זהב, חייגו עכשיו אל עמית מהלל שמאי מקרקעין ותדעו האם אכן יש לכם ביד אוצר.

שמאי מקרקעין ברמת גן לשירותים נוספים:

ישנם שירותים נוספים שבגינם נהוג להזמין שמאי מקרקעין כמו למשל כאשר רוצים לבצע תמ"א 38, יבדוק השמאי עבור היזם האם זה כדאי לבצע תמ"א 38 בבניין ובסביבה ומה תהיה הערכה של שווי הנכס לאחר מכן. בנוסף ניתן להזמין שמאי מקרקעין כאשר צריך לדון בבית המשפט בענייני נדל"ן ויש הצורך בחוות דעת מקצועית הכבילה בבית משפט לענייני ערך הנכס למשל במקרה של כינוס נכסים, חלוקת ירושה או זכויות מקרקעין, פירוק שותפויות ועוד.

לבסוף ניתן להזמין גם שמאי מקרקעין כשרוצים לקחת משכנתא. השמאי יעריך במדויק את ערך הנכס ויעזור להעביר חוות דעת מקצועית ומהימנה לבנק מה שישפיע בסופו של דבר על גובה המשכנתא שנבקש מהבנק. עמית מהלל ושות׳  משרד שמאות מקרקעין ישמח לתת לכם שירות שמאי מקרקעין ברמת גן המקצועי ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן