שמאי מקרקעין ברחובות

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין ברחובות

שמאות מקרקעין היא תחום אשר עוסק בכל הנוגע להערכת שווי קרקעות ונכסים שונים הרלוונטים לצרכי מסחר, השקעה, מגורים ועוד. כאשר מעוניינים לקנות נכס או למכור נכס, שמאי מקרקעין מהווה איש מקצוע חשוב מאוד בתהליך. מדובר על איש מקצוע שהתפקיד הבסיסי שלו הוא להעריך את שווי הנכס במקרה של מכירת דירה או קניית דירה. אם אתם מחפשים שמאי מקרקעין ברחובות, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה.

מיהו שמאי מקרקעין?

כאשר מבצעים עסקת נדל"ן כלשהי, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי שמאי מקרקעין מהווה איש מקצוע חיוני ונדרש בעסקה. באמצעות ההערכות שהוא מבצע ניתן להבין מהו שווי הנכס האמיתי העומד על הפרק ובהתאם לכך לבצע עסקה של מכירה או קניה. במקרים רבים, מאחורי דירות שנראות מאוד  אטרקטיביות מבחינה חיצונית, מתגלות בעיות חמורות מאוד לאחר ששמאי מקרקעין בודק את הדירה וזאת בשל סיבות שונות כגון: בעיות מיסוי על הדירה, בעיות של בעלות על הדירה, שעבוד על הדירה, ליקויים שונים שלא רואים על פני השטח, בנייה לא חוקית ועוד ועל כן, הערך של הדירה נמוך יותר מכפי שדורשים עליה בפועל והשמאי שבודק את הדירה מתריע על כך.

שמאי מקרקעין ברחובות להערכת שווי הנכס

במקרה שבו יש צורך להעריך שווי נכס ברחובות, תפקידו של שמאי מקרקעין ברחובות הוא לאסוף את כל המידע שנדרש ולהגיע להערכה של מצב הנכס האמיתי ושווי הנכס. השיטה הטובה ביותר להערכת שווי באופן התחלתי היא השוואה של הנכס לעסקאות דומות שבוצעו על נכסים דומים בסביבה שבה הנכס מצוי או בסביבה דומה.

מעבר להערכת העלות של הנכס מבחינה כלכלית, השמאי בוחן את הנכס מזוויות נוספות כגון: בודק את הסביבה של הנכס לרבות התשתיות הקיימות בה ועוד. הוא מבצע גם בדיקה משפטית בכדי לוודא מיהם הבעלים החוקיים של הנכס, בודק האם יש היתר בנייה ואם רישיון הבנייה תואם למצב של השטח, בודק מבחינת תכנון הנכס מה אסור לבנות בנכס ומה מותר לבנות בו, בודק את ההיטלים והמיסים על הנכס, בודק את הנכס מבחינה הנדסית ועוד.

עבודתו של שמאי מקרקעין היא חשובה מאוד בכל עסקת נדל"ן העומדת על הפרק ועל כן, אם אתם רוכשים דירה או מוכרים דירה, כדאי שתבחרו בשירותיו של שמאי מקרקעין מקצועי ומנוסה. עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין הוא ללא ספק הבחירה הנכונה. בכדי לקבל את שירותיו המקצועיים, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן