שמאי מקרקעין בראשון לציון

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בראשון לציון

כדי להיות שמאי מקרקעין צריך להיות בעל תואר ראשון אקדמי, ללמוד את התחום, לעבור התמחות, לקבל רישיון לעסוק בתחום ולהיות רשום בפסקה שמאי המקרקעין של ישראל. תפקידו של השמאי משחק תפקיד חשוב בכל עסקה של נכס מקרקעין כזה או אחר. זה יכול להיות דירה, קרקע, חנות, משרד וכו'. התפקיד של השמאי הוא להעריך את שווי הנכס כאשר על הדרך הבדיקות המקיפות שמבצע השמאי יכולות לסייע לנו גם בדברים נוספים שכדאי לדעת על הנכס ולברור את כדאיות העסקה. שמאי מקרקעין בראשון לציון הוא איש מקצוע אותו נזמין למגוון צרכים.

מתי כדאי להזמין שמאי מקרקעין בראשון לציון?

  • הערכת שווי נכס – שמאי מקרקעין בראשון לציון מוזמן גם על ידי מוכר הנכס וגם על ידי הקונה בדרך כלל. המוכר ירצה הערכת שמאי כדי להעריך את סכום הנכס שיבקש עבור הנכס ואילו הצד הקונה ירצה לבדוק את שווי הנכס על ידי שמאי מטעמו כדי לא להרגיש שהוא יוצא פראייר בעסקה. כמו כן שמאי אמין ומהימן יבדוק גם את התשתיות של הדירה והמבנה כדי לבדוק שאין תקלות שונות שעשויות לעלות לקונה הרבה מאוד כסף.
  • בדיקת כדאיות לתמ"א 38 – לפני שהיזם מתחיל להשקיע בפרויקט תמ"א 38 כדאי יהיה לו לבדוק תחילה את כדאיות ההשקעה במיזם. השמאי יעריך את הנכס בכמה מישורים: בדיקה כלכלית עבור היזם, בדיקת התמורות של בעלי הדירות מהפרויקט ובדיקת תמורה עבור דירה ספציפית.
  • חוות דעת משפטית – הערכת שמאי יכולה לשמש גם בבית משפט למשל כאשר צריך לדון בענייני קניה/מכירה של נכסים, חלוקת ירושה, פירוק שותפויות ועוד.
  • שמאי לפני נטילת משכנתא – אחד המסמכים שהבנק דורש מאתנו בדרך כלל לפני נטילת משכנתא היא הערכת שמאי של הנכס המיועד לקנייה. כך ניתן להעריך יותר במדויק את סכום המשכנתא שצריך לקחת עבור הנכס והבנק יודע את שווי הנכס בו הוא משקיע.

לפרטים נוספים והזמנת שמאי מקרקעין בראשון לציון אנו בחברת עמית מהלל ושות׳ שמאי מקרקעין נשמח לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום.

בחירת שמאי מקרקעין בראשון לציון

כאשר אתם באים לבחור שמאי מקרקעין בראשון לציון חשוב לוודא היטב שמדובר באיש מקצוע עם הסמכה מתאימה. שמאי מקרקעין מוסמך הוא שמאי שיש לו לפחות תואר ראשון, שלמד שמאות מקרקעין ועבר את בחינת מועצת השמאים, עבר תקופת התמחות ורק לאחר מכן יכול היה להירשם בפנקס השמאים בישראל ולקבל היתר לעסוק בתחום. ודאו שהשמאי עמו אתם עובדים הוא בעל היתר לעסוק בתחום ועדיף אף לשכור שמאי עם ניסיון מקצועי והתמחות בעיר הרלוונטית בה אתם רוצים לבדוק את הנכסים.

כיצד שמאי מקרקעין בראשון לציון יכול לעזור לנו?

יעל ובן הם זוג צעיר מאזור המרכז שרצה להעתיק את מקום מגוריו מתל אביב לראשון לציון כדי להיות יותר קרובים למקום עבודתם. המחשבות על הקמת משפחה כבר רצות בראשם ולכן העדיפו לקחת את ההון האישי שחסכו, להוסיף לו משכנתא ולרכוש דירה בראשון לציון ולא לחפש דירה שכורה בכל שנה. השניים התעניינו בדירה במרכז העיר שהייתה די קרובה למקום העבודה שלהם ובעל הדירה דרש בעבורה כ2.2 מיליון שקלים. השניים ביקשו להביא שמאי מטעמם ובעל הדירה הסכים. בבדיקת השמאי התגלה כי היו מיסים והיטלים בשווי עשרות אלפי שקלים על הדירה שבעליה לא שילם והיו נופלים על בעלי הדירה החדשים אם היו חותמים על הסכם המכירה של הדירה וכל הקשור בה (לרבות המיסים וההיטלים עליה) אלמלא היו משכירים שמאי מקרקעין בראשון לציון לבדיקה.

מה עוד בודק השמאי?

עמית מהלל ושות׳ שמאי מקרקעין בראשון לציון שיגיע להעריך את שווי הנכס יבצע בדיקות נוספות לא רק על ההיטלים על הנכס אלא גם על בעלי הנכס הרשום בטאבו, על הדירה עצמה והתשתיות בה, על הסביבה ואפילו על בניינים או מתקנים חדשים אחרים העומדים לקום באזור וכיצד הם אמורים להשפיע על הנכס המיועד.

לסיכום; לפני כל רכישה של נכס חשוב לשכור את שירותיו של שמאי מקרקעין באזור שמכיר היטב את האזור והנכסים בו וידע להעריך בצורה מדויקת גם את הנכס שאתם מתעניינים בו. השמאי יבצע בדיקות מקיפות על הנכס, הסביבה והמסמכים הקשורים לנכס ויפיק דו"ח מסודר ומפורט עם סיום העבודה.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן