שמאי מקרקעין במרכז

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין במרכז

רכישת דירה היא לרוב האנשים העסקה הגדולה ביותר שיעשו במהלך החיים שלהם. מדובר בדרך כלל על עסקה במיליוני שקלים שבה בעצם הקונה רוכש דירה על פי סכום שהמוכר מבקש. כיצד אפשר לדעת שהמחיר אותו הוא דורש הוא אכן המחיר ששווה הנכס? בדיוק בשביל זה יש את שמאי המקרקעין. שמאי מקרקעין במרכז ובכל מקום הוא אדם שעיסוקו הוא לתת הערכות לגבי שווי שוק של דירה. זה יכול להיות עבור קונה שלא מעוניין לשלם יותר ממה שהדירה שווה, וזה יכול להיות גם מוכר שרוצה לוודא שהוא לא מוכר במחיר נמוך ממה שהוא יכול לקבל.

מה יכול לגלות שמאי מקרקעין שאדם רגיל לא יגלה?

השאלה הפופולרית ביותר הנשאלת לדבי שמאי מקרקעין היא מה הוא יכול לגלות שאדם רגיל לא יגלה. התשובה היא שהמון. שמאי מקרקעין במרכז או בכל מקום הוא אדם שהתמחה ויש לו ניסיון בגילוי של ליקויים שאדם רגיל מתקשה למצוא. זה יכול להיות בעיות משפטיות הכרוכות בנכס, כמו למשל לגלות שהמוכר הוא לא בעל הדירה או שיש עליה שעבודים שונים. וזה יכול להיות בנייה בלתי חוקית שנעשתה בנכס שיכולה להוריד משמעותית את ערך הנכס גם אם מדובר בתוספת לא גדולה.

תפקידים נוספים של שמאי מקרקעין

אחד המקרים הנוספים בהם נזקקים לשירותי של שמאי מקרקעין במרכז הוא כאשר אדם מעוניין להשביח את הקרקע וצריך לשלם מס שנקרא 'היטל השבחה'. למשל כאשר רוצים לשנות ייעוד של קרקע מקרקע למטרות חקלאות לקרקע למגורים, או כאשר אדם מבקש חריגות בנייה בדירה הוא משביח את ערך הנכס ולכן המדינה גובה עבור זה מס הנקרא היטל השבחה. הועדה המקומית תשלח שמאי מקרקעין בכדי שייתן הערכה לגבי גובה ההשבחה ובכדי לקבוע כמה מס צריך לשלם.

שמאי מקרקעין במרכז – לא מתפשרים על הטוב ביותר

כאמור, בעסקאות נדל"ן מדובר על סכומים גדולים ביותר ולכן לא מומלץ להתפשר ולקחת בעלי מקצוע שאינם מהשורה הראשונה. עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין הוא שמאי מקרקעין במרכז אשר נחשב לאחד מהטובים ביותר בתחום ואשר לו ניסיון ומקצועיות רבה בתחום. אם אתם צריכים שמאי מקרקעין פנו אליו עוד היום ותקבלו הצעת מחיר טובה והוגנת.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן