שמאי מקרקעין בירושלים

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בירושלים

אם אתם מחפשים לרכוש נכס בירושלים ודאי תרצו לדעת תחילה מה שווי הנכס לפני שאתם חותמים על משהו. שמאי מקרקעין בירושלים יוכל לסייע לכם להעריך את הנכס בצורה הטובה ביותר, בשל ההיכרות שלו עם העיר והנכסים השונים בה, הבנייה המיוחדת בעיר והיכרות עם תוכניות שונות הנבנות באזורים שונים בעיר ויכולים להשפיע לטובה או לרעה על השווי של נכסים שונים באזור. עמית מהלל שמאי מקרקעין מכיר היטב את הנכסים השונים בירושלים ופועל בעיר מזה שנים רבות. לעמית ניסיון רב שנים בתחום השמאות וכל ההכשרות המקצועיות לעבודה בתחום. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים והזמנת השירות.

מדוע חשוב להיעזר בשמאי מקרקעין?

דנה וירון הם זוג צעיר העומדים להביא ילד לעולם והחליטו שהגיע הזמן לקנות בית קבוע במקום לעבור מדירה שכורה אחת לאחרת לעתים קרובות. השניים התעניינו בדירה בירושלים באזור המועדף עליהם וידעו פחות או יותר את טווח המחירים של הדירות באזור מבדיקות באינטרנט. הדירה שבה התעניינו עלתה 1.4 מיליון לדרישת בעל הדירה, בעוד שדירות אחרות באזור היו סביב 1-1.2 מיליון שח בממוצע. בעל הדירה טען שבשל העובדה שהדירה גדולה בחדר ביחס לדירות אחרות באזור ועל סמך זה המחיר הוא גבוה יותר וערך הנכס גבוה יותר.

הזוג הזמין שמאי מקרקעין בירושלים מטעמם לבדוק את הנכס ובמסגרת הבדיקות השמאי גילה שאותו חדר מדובר נבנה ללא אישורים מטעם הוועדה לתכנון הבניה המקומית בעיר. כלומר בניה בלתי חוקית שיצטרכו להרוס אם העירייה תעלה על כך. מכאן שערך הנכס הוא לא באמת גבוה יותר והם עשויים גם לספוג נזקים כלכליים להריסה ושיפוץ של הבניה הבלתי חוקית לאחר מכן.

מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים שמאי מקרקעין בירושלים?

הדוגמה שנתנו כאן היא רק אחת מיני רבות ובבדיקת שמאי מקרקעין בירושלים ייתכן וימצאו ליקויי בניה, בעיות מיסוי או שעבוד על הנכס ואפילו בעיות בבעלות על הנכס. על כן אתם לא רוצים להיתקל בבעיות הללו במקרה שלכם ולכן חשוב מאוד לשכור את שירותיו של שמאי מקרקעין בירושלים, המכיר היטב את הנכסים בעיר, את הנפשות הפועלות בוועדה לתכנון ובניה המקומית ויוכל לבצע את הבדיקה המקצועית ביותר להערכת שווי הנכס המדובר.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן