שמאי מקרקעין ביבנה

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין ביבנה

שמאות מקרקעין היא תהליך של קביעת שווי מקרקעין או חלק ממנו, אם הנכס נמצא בבעלות מספר בעלים. הערכת שווי היא שלב חובה עבור עסקאות רבות, והיא מתבצעת על ידי שמאי מקרקעין ביבנה. כתוצאה מההערכה מתקבלת מסקנה או דו"ח בכתב המעידים על שווי הנכס, המסמך מאושר בחותמות וחתימות השמאי. על פי החוק, מסמך על הערכת מקרקעין חייב לציין פונקציה או מטרה המסבירים את הסיבה להערכת הנכס. לעניין זה, לא ניתן לעשות שימוש בחוות הדעת למטרות אחרות – לא ניתן להשתמש בשומה שנעשתה למכירת דירה בעת בחינת תביעה.

מתי נדרשת הערכת נכס על ידי שמאי מקרקעין ביבנה?

ישנם מצבים רבים בהם חובה לבצע הערכת מקרקעין על ידי שמאי מקרקעין ביבנה, אלה כוללים: הפרטת מקרקעין; חכירה אם הנכס נמצא בבעלות מדינה; עסקת רכישה ומכירה, מכירה נגדית או החלפה – לבקשת נוטריון לחישוב אגרות מס; כל עסקת מקרקעין אחרת החייבת מיסוי. בנוסף ניתן לבצע הערכת נכס עם יש צורך בחלוקת רכוש לאחר גירושין, בעת חישוב פיצויים בגין נזקי שריפה, ומצבים נוספים – המובאים לבקשת בית המשפט.

שמאות מקרקעין: מה נדרש מהלקוח?

לא לכל אחד יש את הזכות לבצע הערכת מקרקעין. להערכה מקצועית וקבלת חוות דעת בכתב יש צורך לפנות לשירותיו של שמאי מקרקעין ביבנה, בעל הסמכה רלוונטית וניסיון של מספר שנים בתחום.  אך גם כאשר רב העבודה נעשית על ידי השמאי, בהחלט יהיה צורך בעזרת הלקוח, כי איך אפשר להעריך את שווי השוק של בית ללא מסמכים וגישה לדיור? מסמכים שיסופקו בזמן יסייעו לצמצם את זמן עבודתו של המומחה:

  • מידע על הדירה.
  • מסמכי בעלות, לפיהם אדם מחזיק בנכס זה.
  • מידע על בעל הדירה.

רשימת המסמכים עשויה להשתנות משמאי לשמאי. לכן, תחילה שאלו כיצד השמאי מעריך את הנכס ומה נדרש מכם כלקוחות השירות. אם אתם זקוקים להערכת שמאי מקצועית אם מינימום כאבי ראש, צרו קשר עם  עמית מהלל שמאי מקרקעין והוא ידאג לכם להכול! מעמית מהלל שמאי דירות תקבלו דו"ח שמאות מקצועי ומדויק בזמן ובמחיר מצוין!

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן