שמאי מקרקעין בטבריה

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בטבריה

אם אתם עומדים לפני רכישה או מכירה של דירה, חשוב מאוד שתקראו את המאמר הבא בנוגע לשמאי מקרקעין. שמאי מקרקעין הוא אדם אשר מתמחה בהערכת שווי שוק של דירה קיימת על מנת לתת את המידע המלא לרוכש או מוכר של דירה אודות שוויה האמיתי. באמצעות הערכה של שמאי מקרקעין תוכלו לדעת שאתם לא רוכשים דירה במחיר גבוה בהרבה משוויה האמיתי ובכך מפסידים עשרות ואולי מאות אלפי שקלים לשווא.

מה בודק שמאי מקרקעין?

כאמור, תפקידו של שמאי מקרקעין בטבריה ובכל מקום הוא מתן הערכה מדויקת ככל האפשר על שווי של דירה. בכדי לתת את ההערכה הנכונה לגבי כדאיות העסקה יש צורך בבדיקה של כמה דברים:

  • בדיקת הסביבה של הנכס: לפעמים בוחרים בדירה מסוימת בגלל הנוף הנשקף מחלונות הדירה. דא עקא שפעמים רבות מתוכננת בנייה שתסתיר את הנוף. תפקידו של השמאי לברר ולהתריע על כך בפניו של הרוכש.
  • בדיקת חוקיות הבנייה: נקודה חשובה היא חוקיות הבנייה של הדירה. כאשר חדר מסוים או תוספת נבנתה שלא כחוק ערך הדירה נמוך משמעותית מאשר דירה מקבילה. בנוסף, יש חשש שהעירייה תדרוש הריסה של החלק הלא חוקי.
  • בדיקת המצב המשפטי: השמאי אחראי לבדוק את מצבו המשפטי של הנכס, זה כולל בדיקה האם המוכר הוא אכן הבעלים החוקי של הדירה, האם ישנם שעבודים על הדירה וכן הלאה.
  • בדיקה תכנונית: השמאי יבדוק את אפשריות הבנייה וההרחבה של הדירה בכדי שתדעו אם אפשר להגדיל ולהרחיב אותה בצורה חוקית אם יידרש.

שמאי מקרקעין בטבריה – תבחרו בטוב ביותר!

בנושא מורכב כל כך חשוב מאוד שתוודאו שאתם שוכרים את שירותיו של הטוב ביותר. בעסקאות נדל"ן סכומי הכסף הם גבוהים ביותר ולרוב האנשים מדובר כנראה בעסקה הגדולה ביותר שהם יעשו במהלך חייהם. עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין הוא שמאי מקרקעין בטבריה אשר לו ניסיון רב בתחום שמאות המקרקעין. במשרד של עמית מהלל שמאי מקרקעין תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר עבור קבלת שמאות והערכת שווי שוק של דירה. אז אם אתם זקוקים לשירותי של שמאי מקרקעין בטבריה, פנו עוד היום אלינו ואין ספק שתצאו הכי מרוצים שאפשר.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן