שמאי מקרקעין בחולון

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בחולון

שוק הנדל"ן בישראל טומן בחובו הזדמנויות להפקת רווחים גבוהים. אם תדעו להעריך נכון את השווי של הנכס שלכם ולבצע עסקאות בזמן הנכון תרוויחו בכל עסקה של מכירה או קנייה. התייעצות עם שמאי מקרקעין הכרחית בכל עסקת נדל"ן. עשו לעצמכם כלל שלא לקבל החלטות מבלי להתייעץ תחילה עם איש מקצוע. עמית מהלל שמאי מקרקעין מבין היטב שיש עסקאות שצריך לסגור מהר בשביל לא לפספס את ההזדמנות ומציע בהתאם מענה מהיר. אם אתם מחפשים שמאי מקרקעין בחולון שיודע לתת מענה מקצועי, מהיר וסבלני – חייגו עכשיו אל עמית מהלל השמאי.

שמאי מקרקעין בחולון הוא איש מקצוע המתמחה בהערכת שווי הנכסים. נכסים וקרקעות הינם בעלי ערך כלכלי מסוים, הן כשמדובר בנכסים למסחר והן לצרכי מגורים או כמובן השקעה. לפני קנייה או מכירה של נכס בדרך כלל אחד הצדדים ולעתים שניהם יזמינו שמאי מקרקעין הפועל בסביבה ומכיר היטב את סוגי הנכסים והאזור, כדי להגיע לבצע הערכה מדויקת של שווי הנכס ומצבו. הבדיקות המתבצעות בשטח הן לא רק של הנכס עצמו אלא של כל המבנה שהוא שייך אליו, של האזור, של התוכניות ההנדסיות והאישורים של המבנה ועוד פרטים שיש רק לשמאים במאגרים פנימיים שלהם.

שמאי מקרקעין בחולון להערכת שווי נכס:

כאשר אנו באים למכור נכס נרצה להזמין שמאי מקרקעין כדי לדעת את שווי הנכס המדויק ביותר שנדע כמה לדרוש עבור מכירת הנכס. מהצד הקונה אנו רוצים להזמין שמאי שיהיה מטעמנו ויבדוק את מצב הנכס לאורכו ורוחבו (תכף נפרט מעט יותר אודות הבדיקות המבוצעות על ידי השמאי) כדי להעריך את שווי הנכס כדי לוודא שאנו לא קונים חתול בשק או במילים פשוטות – עסקה שלא משתלמת לנו כלכלית.

שמאי מקרקעין בחולון יבדוק את שווי הנכס מכמה זוויות: הוא יבדוק את הנכס עצמו, תשתיות המבנה, בדיקת סביבתית, בדיקות משפטיות שונות כמו בעלי חוקיים, האם קיים שעבוד על הדירה וכדו'. בנוסף יבדוק השמאי היתר בניה, האם יש חריגות כלשהן מהתוכנית המקורית, האם יש היטלים ומיסים לא משולמים על הנכס ועוד בדיקות רבות אחרות. בסוף העבודה מנפיק השמאי דו"ח שמאי מפורט עם הערכת שווי הנכס וכן מפרט של הדברים שנבדקו וממצאי הבדיקות.

מדע חשוב לפנות אל שמאי מקרקעין?

בהעדר רקע מקצועי וניסיון רב לא תדעו לנעריך נכון שווי של נכסי נדל"ן בהתאם למצבם. פעמים רבות גם כאשר נראה שהנכס במצב מצוין או במצב רעוע, השווי שלו נמדד אחרת. שמאי מקרקעין בחולון שמכיר היטב את כל השכונות בעיר ויודע באלו אזורים מתוכננים פרויקטים של חידוש עירוני הוא המפתח לקבלת החלטות נבונות. רק עם שמאי מקצועי לצדכם תדעו את השווי המדויק של הנכס ותקבלו החלטה נכונה.

תמחור מוגזם של בעל הנכס

בעלי דירות בחולון מודעים לביקוש הגבוה שיש בשוק לנכסים וקובעים בהתאם מחירים גבוהים. אם מצאתם את דירת החלומות שלכם אך המחיר מופרז, פנייה אל שמאי מקרקעין בחולון תסייע לכם במשא ומתן מול בעל הדירה. השמאי יבצע הערכה מדויקת של שווי הנכס ואתם תדעו מה בדיוק אתם מקבלים. כאשר מציגים מול בעלי נכסים דוח הערכת שווי של שמאי הסיכויים לסגירת עסקה במחיר הוגן עולים.

שמאי מקרקעין בחולון מסביר כמה שווה כל נכס

שווי של נכסי נדל"ן נקבע על פי פרמטרים רבים. כיום כאשר הביקוש בשכונות מסוימות בחולון גבוהה ובאזורים רבים מתוכננים פרויקטים של פיתוח עירוני – ערך של דירות ישנות עולה באופן משמעותי. שווי של דירה בחולון נקבע על פי מספר החדרים, חלוקת החדרים, מצב המבנה, מצב התשתיות, תוספות כמו מזגן או דוד שמש, המיקום של הדירה בבניין, המאפיינים של השכונה והאזור, כיווני אוויר, חנייה פרטית בטאבו, רישום של הנכס בטאבו, אופציות שדרוג של הדירה בעתיד, צפי לתכנית פיתוח עירוני בבניין ובאזור. הערכת שווי של נכסי נדל"ן היא מקצוע לכל דבר, התייעצו עם שמאי מקרקעין מנוסה שמכיר היטב את חולון ותדעו בדיוק מה יש לכם ביד.

שמאי מקרקעין לצרכים נוספים:

שמאי מקרקעין חשוב מאוד לביצוע הערכות שווי נכס גם במקרים נוספים כמו למשל לפני תחילת תהליך של פינוי בינוי או תמ"א 38, כאשר צריך חוות דעת לבית המשפט, כאשר רוצים לבדוק היטלי השבחה ומיסים על הנכס, כאשר רוצים לקחת משכנתא וצריך הערכה מדויקת של ערך הנכס ועוד. לפרטים נוספים והזמנת שמאי בחולון אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר של עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין ונשמח לתת לכם שירות.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן