שמאי מקרקעין בהרצליה

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בהרצליה

בהרצליה ובמיוחד בשכונה היוקרתית יותר בעיר יש דירות מהיקרות והיפות ביותר בישראל. כאמור הרצליה היא עיר מפותחת הממשיכה להתפתח כל הזמן עם שטחי מסחר, משרדים ודירות למגורים הנבנים מדי חודש ושנה. שמאי מקרקעין בהרצליה הוא איש מקצוע מבוקש מאוד שמטרתו היא להעריך בצורה מדויקת ככל האפשר את שווי הנכס. הוא מלווה עסקאות נדל"ן שונות אך יכול גם לספק שירותים נוספים החיוניים בסיטואציות שונות. לצורך העניין השמאי יכול להעריך את שווי הנכס שאתם מעוניינים לקנות ואם המחיר המבוקש אינו מוגזם ביחס לערכו האמיתי של הנכס.

כיצד שמאי מקרקעין בהרצליה מבצע את עבודתו?

כאמור עבודתו של השמאי היא להעריך את שווי הנכס בדרך כלל. במקרים רבים הדירה נראית טוב על פניו ואדם ללא ניסיון ברכישת נכסים עשוי להתלהב מעצם הנראות של הדירה, הריח הטוב שיש בה שבעל הדירה דאג לו מבעוד מועד וכמובן להתלהב מהסביבה שבה נמצא הנכס. זה בסדר גמור להתרגש מנכס שרוצים לקנות אותם לא לתת לזה לעוור אותנו. הבדיקה של השמאי יורדת על ליסודות של המבנה, בדיקת התשתיות שלו, בדיקת ליקויים בתוך הדירה, בנייה לא חוקית שבוצעה בדירה ללא האישורים הנדרשים (פתח לבעיות בעתיד), בעיות מיסוי הקשורות לדירה ועוד.

שירותים נוספים של שמאי בהרצליה:

שמאי מקרקעין בהרצליה לא מספק רק הערכת שווי נכס לפני רכישה אלא גם שירותים נוספים. כך למשל חוות דעת משפטית לענייני סכסוכים בתחום הנדל"ן ושווי נכסים, הכנה להגשת הצעת מחיר למכרזים, הערכה לפני כינוס נכסים ועוד. שירותי שמאי גם עוזרים להעריך שווי מיסים והיטלי השבחה, מסייעים לדיירים וליזם לבדוק כדאיות של ביצוע פרויקט תמ"א 38 במבנה מסוים ועוד שירותים רבים נוספים.

כמה עולה שמאי?

המחיר של שמאי מקרקעין עשוי להשתנות בהתאם לפרויקט כמובן, גודל הפרויקט, מידת המורכבות שלו, המיקום שלו בארץ ביחס לאזור הפעילות המרכזי של השמאי וסוג השירות כמובן. הערכת שווי נכס עשוי לנוע בין 2,000 ל-5,000 שח למשל, בעוד הערכת שווי קרקע לבניית בניין מגורים עשויה לעלות פי 3 מהסכום הזה. שעת ייעוץ של שמאי מקרקעין תנוע בין 200 ל-500 ₪.

שמאות מקרקעין בהרצליה

'דברים שרואים משם לא רואים מכאן', זה דבר השיר המוכר לרובינו. באמת, כאשר אנחנו מסתכלים לעומק על תחום הנדלן אנחנו יכולים לראות כי כל אחד, בעולם שהפך ריווחי מאוד במדינת ישראל בשנים האחרונות, רוצה למקסם את המחיר שיקבל עבור הנכס או הקרקע, מה שמעמיד את הרוכשים תמיד בעמדה בה הם צריכים לחשוד ולבחון את הדברים לעומק לפני שאלו מתכוונים לרכוש את הנכס.

כדי שתבינו על מה אנחנו מדברים אנחנו ניתן לכם דוגמא: דירה בהרצליה שנראית טוב מבחוץ בבניין נחשב. המחיר המוצע עליה עומד על כמה מליוני שקלים בשל המיקום. אלא, שכאשר מסתכלים טוב רואים כי חלק מהמבנה נבנה על שטח שלא היה עוברו היתר בניה, אנחנו יכולים לראות שהצנרת מבוססת על מערכת ישנה שתייצר הרבה בעיות בעתיד, מה שאט, אט מוריד את ערך הדירה שהיה בתחילה לערכה האמיתי. מי שעורך את ההשוואה והערכות הללו הוא שמאי מקרקעין בהרצליה היודע את עבודתו.

שמאי מקרקעין בהרצליה הוא כאן לטובתכם

אתם לא צריכים להבין בענף הנדלן. אתם לא צריכים לדעת מה היטל השבחה אתם צריכים לשלם במידה ויש בכך צורך אתם גם לא צריכים לדעת לחשב את מס המקרקעין אותו יש לשלם למדינה. אתם כן צריכים להיות בטוחים כי מי שעשה את החישוב ומי ששיכלל את הנתונים היה לטובתכם. בדיוק בשביל זה נועד שמאי מקרקעין בהרצליה. כדי להבטיח שאתם יוצאים מכל עיסקה כשידכם על העליונה.

מדובר על הליך שהוא ממש קריטי

אני, עמית מהלל שמאי מקרקעין יכול להעיד על אינספור מקרים בהם אני, בתור שמאי מקרקעין בהרצליה, פשוט הצלתי את הלקוחות שלי מביצוע שורה של פעולות מיותרות שהיו עולות להם לא מעט כסף. התפקיד שלי הוא להיות כאן עבורכם ולא לאפשר לכם לוותר על מה שהוא הכסף שלכם, אותו הרווחתם ביושר.

אני אשמח ללוות אתכם לאורך כל תהליך הרכישה ומול הרשות המוניציפלית. אתם מוזמנים ליצור קשר בדרך הטובה עבורכם ואני מאמין שבקרוב נוכל להתחיל בתהליך ולראות מה הנתונים של המקרה שלכם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן