שמאי מקרקעין בהוד השרון

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בהוד השרון

תפקידו העיקרי של שמאי מקרקעין הינו להעריך את שווי ערכם של נכסים לצורך מגורים, חקלאות, מסחר ועוד. כאשר אנו מעוניינים למכור או לקנות נכס רצוי להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין מקצועי ובעל ניסיון מוכח.

מדוע חשוב לבחור שמאי מקרקעין מקצועי?

שמאי מקרקעין בהוד השרון מוכרח להיות בעל ידע רחב הכולל שליטה בנהלים של רשות מקרקעי ישראל, מיסוי מקרקעין, תכניות בנייה עתידיות והיכרות ספציפית של היישובים והנכסים באזור הוד השרון. שווים של הנכסים תלוי בגורמים שונים כגון: גודל, מיקום, נכסים סמוכים ועוד. לכן חשוב שכאשר נחפש עבורנו שמאי מקרקעין בהוד השרון נבחר בשמאי מקצועי אשר יודע לעשות אינטגרציה בין כל הגורמים המשפיעים על שווי הנכס בהוד השרון.

תכנית מתאר המקומית הר/2050

התכנון העתידי של העיר הינה מרכיב חשוב בהערכת שווי הנכס אותו אנו מעוניינים למכור או לקנות ולכן שמאי מקרקעין בהוד השרון נדרש להכיר לעומק את תכניות הפיתוח של האזור. בהוד השרון קיימת תכנית לפיתוח וקידום האזור בשם הר/2050, אשר בבסיסה כמה מטרות חשובות העלולות להשפיע באופן קריטי על שווי הנכסים באזור.

מטרות תכנית הר/2050

מטרת העל של תכנית המתאר הר/2050 – פיתוח הוד השרון ויצירת רצף עירוני בין כל אזוריה, תוך הישענות על אופייה הקהילתי המיוחד שבה וקרבתה לפארק הירקון.

בנוסף לכך עיריית הוד השרון הגדירה מטרות נוספות:

  • פיתוח ושימור הזהות הייחודית של הוד השרון בהתאם לפרופורציות והמרחבים שבה.
  • פיתוח שלד עירוני וחיבור בין חלקי העיר השונים.
  • חיבור וחיזוק הקשר בין מרכזי המגורים לאזורי התעסוקה.
  • יצירת שבילי הליכה להולכי רגל ושבילי אופניים כחלק מסעיף 3.
  • שיפור הדרכים המחברות בין הוד השרון למרכז הארץ.

בחירה נכונה של שמאי מקרקעין בהוד השרון

אם הנכם מחפשים שמאי מקרקעין בהוד השרון הנכם מוזמנים לפנות אלינו באתר של עמית מהלל שמאי מקרקעין ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין הינו שמאי מקרקעין בהוד השרון אשר ייתן לכם מענה ושירות מקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן