שמאי מקרקעין בבת ים

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין בבת ים

כל רכישת נכס נדל"ן בעיר דינמית ומורכבת כמו בת ים מחייבת הערכת שווי מקצועית ומדויקת. העיר בת ים נמצאת היום בתוך תנופה של פיתוח עירוני. קיימים לא מעט בניינים ישנים ורעועים שעתידים להפוך בתוך מספר שנים לבניינים חדשים ויוקרתיים. בהתאם, דירות ישנות מוצאות למכירה במחירים גבוהים. התייעצות עם שמאי מקרקעין בבת ים הכרחית לקבלת מושג אודות השווי המדויק של הנכס. חשוב להבין שלא כל בניין ישן בבת ים צפוי לעבור חידוש ולא בכל הנכסים הערך צפוי לעלות בתוך מספר שנים.

רגע לפני שאנו מוכרים או קונים נכס אנו עושים שימוש בשירותיו של שמאי מקרקעין. אם אתם גרים באזור בת ים ורוצים למכור את הדירה שלכם או מחפשים דירה לרכישה בבת ים סביר להניח שתזדקקו לשירותיו של שמאי מקרקעין בבת ים שיבצע הערכה כלכלית לנכס, יוכל לסייע במציאת ליקויים שונים ופרטים שונים העשויים להפחית מערך הנכס ולחסוך אחר כך אי נעימות ונזק כלכלי רב, בעיקר לצד הקונה. על מנת להיות שמאי מקרקעין יש הצורך ללמוד את התחום, להיות בעל תואר ראשון אקדמאי ולעבור תקופת התמחות בתחום. כמו כן עליו להיות רשום בפנקס שמאי המקרקעין ולקבל היתר רשמי לעסוק בתחום.

מתי נזדקק לשירותיו של שמאי מקרקעין בבת ים?

פנייה אל שמאי מקרקעין בבת ים חיונית הן בעבור בעל הנכס והן בעבור הגורם שמעוניין לרכוש אותו. התפקיד של השמאי הוא להעריך את שווי הנכס על בסיס בדיקה מקיפה שהוא מבצע למבנה, לאזור, לרישום ולאפשרויות הפיתוח העתידיות. יהיו מקרים בהם ההערכה של השמאי תהיה גבוהה מהציפיות שלכם ומקרים בהם תגלו שהנכס שווה פחות. אם אתם מתכננים לרכוש נכס נדל"ן בבת ים אל תסגרו עסקה מבלי להתייעץ תחילה עם עמית מהלל שמאי מקרקעין.

בבואכם לבצע עסקת נדל"ן בבת ים ייתכן ותעמדו מול מגוון סוגי בדיקות שאתם רוצים לבצע הקשורות לנכס. חלק מן הבדיקות חיוניות מאוד לצורך ביצוע העסקה ואחרות חשובות מאוד, בעיקר לצד הקונה אך לא רק. הצד הקונה ירצה להביא שמאי מטעמו להערכת שווי הנכס, מציאת ליקויים שונים בתשתיות ובמבנה הנכס ובנכס עצמו וכן מסייע גם בבדיקת המרשמים ההנדסיים של הנכס ועוד.

מלבד הפרטים הללו הרי שיכולים להיות גם דברים נוספים העשויים להשפיע על שווי הנכס כמו שעבודים, בנייה בלתי חוקית ועוד ולכן חשוב מאוד לשכור את שירותיו של איש מקצוע המתמחה בהערכת שווי הנכס ויכול לתת לנו מדד אמין להערכת שווי הנכס כך שהעסקה שנרצה לבצע בפועל תהיה משתלמת יותר. הצד המוכר לעומת זאת יכול להביא מטעמו שמאי שיעריך את שווי הנכס כדי לדעת כמה כדאי לדרוש בעבור מכירתו.

יתרונות של שמאי מקרקעין בבת ים

הביקוש לדירות בעיר בת ים עולה על ההיצע. נוצר כך מצב בו בעלי נכסים דורשים מחירים גבוהים ממחירי השוק ואתם כרוכשים פוטנציאליים מוצאים את עצמכם מבולבלים. זהו השלב בו פנייה אל שמאי מקרקעין בבת ים תסייע בקבלת ההחלטה הנכונה. עם שמאי מקצועי ומנוסה שמכיר את העיר תקבלו תמונה מלאה של מצב הנכס, השכונה ואפשרויות הפיתוח של הנכס בעתיד.

אם אתם מעוניינים לרכוש דירה להשקעה באזור המרכז, העיר בת ים היא המקום בו תיהנו ממחירים טובים (בהשוואה לתל אביב או חולון) ותשואה יציבה. דירות להשכרה מבוקשות מאוד בעיר בת ים, אם תבחרו נכון את הנכס שלכם תמצאו בקלות שוכרים לטווח הארוך.

איך בוחרים שמאי מקרקעין?

על שמאי מקרקעין בבת ים להכיר היטב את העיר ואת תכניות הפיתוח העירוניות. פנייה אל עמית מהלל שמאי מקרקעין מקומי מבטיחה שתקבלו מידע מלא, אמין ומפורט. הקפידו לבחור שמאי מוסמך, מנוסה, מקצועי, אדיב וסבלני.

שמאי מקרקעין לצורך תמ"א 38:

בניית תמ"א 38 היא בעצם בנייה המשפצת את המבנה בהתאם לתקנים החדשים כנגד רעידות אדמה ומפחיתה את הסיכון של התמוטטות המבנה בשל תשתיות ישנות בעת רעידת אדמה. כמו כן במידה והבניין ישן מדי ואי אפשר לשדרג את התשתיות הקיימות יש צורך להרוס את הבניין ולבנות בניין חדש וזה כבר נקרא פינוי בינוי. גם במקרה של תמ"א 38 וגם של פינוי בנוי היזם מזמין שמאי מקרקעין בבת ים שיבצע הערכה לשווי הנכס כדי לברור את כדאיות ההשקעה במיזם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן