שמאי מקרקעין באזור תל אביב

עמית מהלל ושות׳ - משרד שמאות מקרקעין, ניהול מקרקעין ונדל"ן.

לייעוץ שמאות מקרקעין חינם יש למלא את הפרטים הבאים

שמאי מקרקעין באזור תל אביב

שירותיו של שמאי מקרקעין באזור תל אביב הם מהנפוצים ביותר בארץ. יזמי נדל"ן רבים משקיעים בנכסים בתל אביב בכל פינה שהם רק מוצאים כפנויה, אנשים מרחבי הארץ הרוצים להשתקע ולקנות דירה בתל אביב או אפילו תושבי העיר העוברים מדירה אחת לאחרת. בכל מקרה שכזה לפחות הצד הקונה יעשה שימוש בשמאי מקרקעין על מנת להעריך את שווי הנכס, לחפש אחר תקלות כלשהן שאינן נראות לעין וכן לבצע בדיקות נוספות העשויות להפחית מהכדאיות לרכוש את הנכס ו/או להפחית מערך הנכס אותו דורש המוכר.

מתי נצטרך שמאי מקרקעין באזור תל אביב?

שמאי מקרקעין באזור תל אביב יסייע לכם בכל הקשור להערכת שווי הנכס, מציאת תקלות, בדיקת היתכנות כלכלית לפני פרויקט תמ"א 38 ועוד המון שירותים וסיטואציות שבהן השמאי עשוי להיות שימושי עבורכם לבדיקת נכסים בתל אביב ובסביבה. פעמים רבות דירה שנראית מסודרת, נקייה ומשופצת על פני השטח מסתירה לא מעט תקלות שונות, הן בתשתיות המבנה והדירה, הן מבחינת גודל הדירה שאינו תואם את התוכניות המקוריות שלה, הן מבחינת בדיקת היטלים ומיסים שלא שולמו על הנכס, בדיקות היתרי בנייה אם מתוכננת בנייה בנכס ועוד.

מהי החשיבות של השמאי בעת עסקת נדל"ן?

לשמאי מקרקעין חשיבות רבה מאוד בכל עסקת נדל"ן. כשאנו מדברים על שמאי מקרקעין באזור תל אביב אנו מתייחסים בדרך כלל להערכת שווי הנכס. ובכן שמאי מקצועי מספק שירותים נוספים כולל חוות דעת משפטיות, הערכת שווי הנכס לחלוקת ירושות ואפילו בדיקות כדאיות כלכלית לדיירים וליזם אודות ביצוע פרויקט תמ"א 38. כאשר אתם באים לרכוש נכס אתם נתקלים במחיר המוצע על ידי היזם אולם כאשר השמאי מבצע את הבדיקות שלו ייתכן מאוד וזה יגלה תקלות שונות, מדידה שונה בפועל מגודל הבית הכתוב על הנייר וכו'. מה שיפחית משמעותית את ערך הנכס ויחסוך לכם הרבה מאוד כסף במידה ותחליטו לרכוש אותו.

עמית מהלל ושות׳ משרד שמאות מקרקעין מספקת שירותי שמאות בכל רחבי הארץ עם דגש על אזור המרכז ותל אביב. לעמית ניסיון רב שנים בתחום ואמינות ומקצועיות אלו הערכים המובילים אותו בעבודתו כדי להעניק ללקוחות את השירות המדויק, המקצועי והאיכותי ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

משרד שמאות מקרקעין עמית מהלל ושות׳ – נשמח לתת לכם שירות שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734, כדי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לחצו כאן.

דילוג לתוכן